Welcome to Hallagerbakken borettslag   Click to listen highlighted text! Welcome to Hallagerbakken borettslag Powered By GSpeech
Aktuelt

Beboerservice

Print Friendly, PDF & Email

Det er noen få ting vi administrerer selv i borettslaget av ‘kjøp og salg’ og det gjøres via tjenesten Beboerservice.

Bestilling av skilt (gratis) til postkassen, dørskilt i blokkene, samt nøkler og/eller portåpner til parkeringshuset bestilles via bestillingsskjemaet på Beboerservice.

Ladeboks
Når du bestiller egen ladeboks til ‘egen’ parkeringsplass via Beboerservice, så videresender styret din bestilling til leverandøren. Deretter er dette et avtaleforhold mellom bestiller og leverandøren. Styret gjør dette for samtidig å få registrer hvem som har bestilt (og etterhvert montert) en ladeboks i parkeringshuset.

Priser
Gjeldende priser til enhver tid fremkommer på bestillingsskjemaet, og det er de som gjelder.

Annet
Beboerservice er under utvikling! Styret tar sikte på å administrere utleie av utleieplassene på taket og andre tjenester på samme måte etterhvert.

Etter bestilling vil man få tilsendt en lenke der man foretar betalingen via betalings-/kredittkort eller VIPPS. Etter registrert betaling vil vi effektuere bestillingen.

Litt mer om betalingsordningen
Vi benytter en betalingsordning som heter ‘Via OBOS’ som er en grei ordning for engangsbetalinger. Kunden betaler via betalings-/kredittkort eller VIPPS, og får en kvittering på normalt vis for dette. Borettslaget får automatisk bokført billagene i regnskapet, og vi får tilsendt bekreftelsen på betalingen. Det siste riktignok på en litt tungvindt måte, så derfor ber vi folk som skal hente noe som er bestilt og betalt, om å ta med kvitteringen inntil videre.

Comments are closed.