
Vi varsler normalt ved å benytte de kanalene vi har tilgang på:
- nettstedet
- Facebook-sider
- oppslagstavlene
- i postkassene
- og når det haster, via SMS, til de som har sitt mobilnummer registrert i vårt register (administreres av forretningsfører)
- [vi benytter sjelden post-adressene fordi registrene våre er svært mangelfulle]
Andre aktører som Hafslund-konsernet, Fortum Oslo Varme, Multinett, Oslo kommune osv har selv ansvaret for å varsle beboerne, såvel som styret/borettslaget, når de iverksetter tiltak som vi bør vite om. De vil ofte varsle ved hjelp av den informasjon de har på hver enkel av oss. Det er desverre typisk at de glemmer å varsle borettslaget ved styret…
Det offentlige
Kommuner og andre offentlige instanser vil ofte benytte varslingstjenesten Servicevarsling.no. Lurer du på hva som er registrert om deg? Gå til norge.no og logg inn med din foretrukne eID. Der kan du enkelt både sjekke og endre informasjonen din.