Welcome to Hallagerbakken borettslag   Click to listen highlighted text! Welcome to Hallagerbakken borettslag Powered By GSpeech
Aktuelt

Ny avtale om TV og internett fra 1/7-2022

Print Friendly, PDF & Email

Hvilken avtale har vi egentlig? Avtalen er beskrevet i en oppdatert artikkel “Kabel-TV og bredbånd i Hallagerbakken“.

I forbindelse med den reviderte avtalen har Telia (16/6) formulert dette:

Hallagerbakken borettlsag, har inngått ny avtale med Telia og Multinett for levering av TV og internett. Den nye avtalen inneholder noen endringer i forhold til hva du har i dag og er aktiv fra 1. Juli 2022.

Med den nye avtalen kan du som beboer velge mellom ulike tjenester, uten ekstra kostnad. Du kan velge mellom følgende inkluderte tjenester:

(1) TV og internett (red.: det er dette alternativet de fleste velger, og som er beskrevet her):

  • TV & Strømming med 50 poeng som man kan brukes til å velge TV-innhold
  • 1 stk. Telia box med opptak eller TV box Mikro
  • Bredbåndshastighet 200 Mbps
  • Trådløst bredbåndsmodem

(2) Kun internett

  • Bredbåndshastighet 750 Mbps
  • Trådløst bredbåndsmodem

(3) Kun TV

  • TV med 110 poeng som man kan bruke til å velge TV-innhold
  • 1 stk. TV box Mikro (Telia box kan ikke velges, da denne krever internett)

Min Side kan du finne ut hvilken TV-boks som passer best for deg, eller hvordan du kan bruke eget utstyr og se TV hvor og når du vil via Telia Play-appen.

Skifte av utstyr:
I forbindelse med den nye kollektive avtalen er det noe av utstyret som bør byttes ut. Dette gjelder blant annet for de som har en TV box II eller et eldre bredbåndsmodem som vil få tilbud om å bytte til vår nyeste dekoder Telia Box, eller nytt bredbåndsmodem. Dersom du bør bytte til nytt utstyr vil du få det tilsendt kostnadsfritt via post. Du vil få en SMS i forkant som må besvares for å få tilsendt nytt utstyr.

I tillegg vil det bli satt opp en utleveringsstand i boreettslaget av Telia. Her vil du kunne få hjelp til oppkopling og svar på andre spørsmål tilknyttet avtalen. Informasjon om tidspunkt for når vi kommer blir sendt ut i egen SMS.

Hvis du har oppdatert og riktig utstyr vil du få SMS om at du ikke trenger å foreta deg noe.

Har du spørsmål om den nye avtalen du nå får kontakt oss (Telia) gjerne på
telefon 21906050 (man-fre 08-20) hvis du lurer på noe.

TELIA kundesenter
Er det noe du lurer på når du er kunde hos oss? Kontakt oss hvis du har spørsmål om produkter, faktura eller har behov for teknisk hjelp:

Comments are closed.