Welcome to Hallagerbakken borettslag   Click to listen highlighted text! Welcome to Hallagerbakken borettslag Powered By GSpeech
Aktuelt

elSparkesykler – Åpen henvendelse til VOI!

Sist oppdatert: 28. april 2025

========================================================

……………………………………………………………………………………….

Første svar etter henvendelsen….

Labinot (Voi Technology). 25. apr. 2025, 08:54 GMT+1

Hei Styret,
Jeg beklager at du måtte oppleve dette, og jeg vil takke deg for at du gjorde oss oppmerksom på problemet. Vi er alltid på utkikk etter måter å forbedre tjenesten vår på, og dine tilbakemeldinger er en uvurderlig del av denne prosessen.
Sikkerhet og overholdelse av lokale forskrifter er topprioriteter for oss. Vi bestreber oss på å sikre at kjøretøyene våre brukes og parkeres på en ansvarlig måte. For å imøtekomme disse bekymringene iverksetter vi for tiden følgende tiltak:

  • Brukeropplæring: Vi oppfordrer brukerne våre til å delta i vår nettbaserte trafikkskole, der de lærer om trygg kjøring og riktig parkering i samsvar med lokale trafikkregler.
  • Parkeringsverifisering: På slutten av hver tur skal brukerne sende inn et bilde av det parkerte kjøretøyet. Disse bildene kan bli gjennomgått internt, og hvis det viser seg at et kjøretøy er feilparkert, blir det flagget for flytting. Avhengig av brukerens parkeringshistorikk kan vedkommende få en pedagogisk e-post, en advarsel eller en bot.

Jeg har også sørget for å rapportere dette kjøretøyet til vårt lokale team for å sikre at det blir flyttet så snart som mulig.
Hvis det er andre problemer som må tas opp, må du ikke nøle med å gi meg beskjed.
Med vennlig hilsen,
Labinot, Voi Customer Experience Agent

……………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………….

Labinot (Voi Technology). 25. apr. 2025, 09:08 GMT+1

Hei Styret,
Takk for at du tok kontakt – det var leit å høre.
Vi rådfører oss alltid med lokale myndigheter før vi innfører parkeringssoner, ettersom vi er opptatt av å sikre at virksomheten vår har en positiv innvirkning på infrastrukturen i alle byer der vi opererer.
Kan du sende meg et bilde av området der kjøretøyene våre hindret fremkommeligheten, slik at jeg kan se nærmere på saken?
Med vennlig hilsen,
Labinot,
Voi Customer Experience Agent
……………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………….

Labinot (Voi Technology). 28. apr. 2025, 09:45 GMT+1

Hei Bjørn Tommy Tollånes,
Tusen takk for at du tok kontakt og for at du delte dine forslag med oss.
Vi kan videresende saken din til vårt lokale operasjonsteam for å se på parkeringssituasjonen og vurdere muligheten for å justere parkeringsbegrensningene i området. Jeg vil imidlertid informere om at det dessverre ikke er mulig for oss å sette en hastighetsgrense på 5 km/t, ettersom vårt system tillater en minimumshastighet på 10 km/t i sakte soner.
For at vi skal kunne gå videre med saken, ber vi deg om å sende oss et kart som viser hele området til borettslagene. Dette vil hjelpe teamet vårt å få en bedre oversikt og vurdere hvordan vi kan tilpasse parkeringsinnstillingene.
Takk igjen for ditt engasjement og for at du bidrar til å hjelpe oss å forbedre oss!
Vennlig hilsen
Labinot,
Voi Customer Experience Agent
……………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………….

På 29. april 2025 kl. 16:03:28, Voi Support (support@voiapp.io) skrev:

Hello Styret,
You have recently contacted our customer service and we would love to know what you think.
Please take a moment to answer one simple question by clicking the link below:
Share your feedback

Here’s a reminder of what your ticket was about:
Labinot (Voi Technology). 28. apr. 2025, 14:34 GMT+1

Hei Bjørn Tommy Tollånes,
Takk for meldingen din.
Det er leit å høre at du har opplevd problemer med dette parkeringsområdet. Voi rådfører seg alltid med lokale myndigheter når vi implementerer parkeringsknutepunkter, og vi er opptatt av å sikre at vår virksomhet har en positiv innvirkning på eksisterende infrastruktur, trafikk, fotgjengere og byer som helhet.
Gitt omstendighetene rundt forespørselen din, har jeg videresendt den til det lokale driftsteamet for å se om det er mulig å justere dette parkeringsområdet.
Vårt oppdrag er å endre måten vi beveger oss rundt i byer på, for å redusere støy, køer og luftforurensning. Til syvende og sist vil det alltid være et lite mindretall som ikke parkerer på en ansvarlig måte. Vi vil at du skal vite at vi jobber hardt for å redusere disse ulempene, samtidig som vi legger til rette for en bærekraftig tjeneste for det ansvarlige flertallet.
Hvis du har flere spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss!

Med vennlig hilsen,
Labinot,
Voi Customer Experience Agent

……………………………………………………………………………………….

30. april 2025 kl. 00:03:48, Voi Support (support@voiapp.io) skrev:

Kjære herr Tollånes,

Takk for meldingen din og for at du fortsetter å dele dine tilbakemeldinger med oss.

Vi kan forsikre deg om at forespørselen din er mottatt og nøye gjennomgått av vårt kundeopplevelsesteam. Vi har undersøkt saken fra vår side, og som tidligere nevnt har vi videresendt hele omfanget av forespørselen din til vårt lokale driftsteam i Oslo.

Dette inkluderer

En gjennomgang av gjeldende geofencing-grenser for Hallagerbakken-området og andre omkringliggende borettslag.

Vurdering av nye eller justerte parkeringsforbudssoner.

Når det er sagt, krever den type justeringer som etterspørres – særlig innen geofencing og infrastruktur – koordinering med flere interessenter og kan ikke gjennomføres umiddelbart. Vi jobber aktivt med dette og ber om tålmodighet mens driftsteamet vårt undersøker hva som er gjennomførbart innenfor tekniske og juridiske grenser.

Til slutt vil vi si at vi forstår din frustrasjon og har notert oss meldingen som er delt offentlig. Vi setter imidlertid pris på om tonen i dialogen forblir konstruktiv, slik at vi kan samarbeide om en løsning som tjener lokalsamfunnets beste og vår felles byinfrastruktur.

Du vil bli oppdatert så snart vi har mer konkret informasjon å dele. Takk igjen for ditt engasjement og din innsats for nabolaget.

Med vennlig hilsen,
John,
Voi Customer Support Team Lead

……………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………….

Comments are closed.